lørdag 3. juli 2010

Landsleir på Lista

Nå er resten av speiderne på landsleir på Lista. Hver sommer er det en leir som varer i én uke for oss speidere. Noen år holdes den lokalt og er bare for speidergruppene i område, men hvert fjerde år samles alle speiderene i landet. Jeg synes speideren er supergøy, men ukesleirene drar jeg aldri på. Har aldri egentlig hatt lyst, før i år. Sen som jeg alltid er, kom ikke jeg på at "jo, leir hadde vært gøy" før sånn i midten av mai, og påmeldingsfristen var jo 1.april. Så så mye følger jeg med. Uansett, jeg håper dere får en fantastisk uke på Lista, skulle ønske jeg var der med dere. Også håper en liten del av meg at dere har det helt forferdelig, slik at jeg ikke går glipp av noe. Men det er en liten del altså, vi snakker lilletå.

Ble nettopp medlem av "Ikke for å skryte, men jeg er speider" på facebook. Er skikkelig veteran der jeg nå. Nesten femti venner. Wæv.

I dag sto jeg ikke opp før sånn i sekstiden (på kvelden), men det er rettferdig - sovnet ikke før halv 6, om morgenen. Det er ikke meg. Jeg er ikke sånn sensovner. Når folk snakker om at de ikke fikk sove (gjerne for å unnskylde dårlige prestasjoner, kremt, kremt), har jeg ingenting. Jeg er en tidligsovner. Når jeg først har lagt meg.

Ække så mye å blogge om, merker jeg.

xoxo Synne, tro speider:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar