fredag 16. juli 2010

I Oslo, i alle fall litt

Da var jeg hjemme igjen (fra København). Tror ikke jeg har hatt en så lang bloggpause siden jeg begynte. Hele fem (?) dager. Men nå er jeg altså hjemme og har gjort massemassemasse på ferie. Dyrehage, to museum, sightseeingbuss, og seff Tivolitralala. OG jeg var på TopShop, Urban Outfitters, Newyorker, Aldo, Next, COS og Weekday - og hva kommer jeg hjem med? - Ingenting. Sommerkolleksjonenen var ikke noe for meg, har ikke kjøpt meg NOENTING jeg. Også jeg da. Mulig? Tydeligvis. Sukk, ikke hat meg.

Nå er jeg sliten og skal oppdatere meg på blogger og face (vi er på fornavn nå) før jeg skal sovemomse lenge i min egen seng og pakke ut og litt sånn. Bilder og sånt kommer senere, kanskje i vinter en gang? Søndag drar jeg til familyen i Fall så da blir jeg borte fra pcen og om en uke akkurat drar jeg på vestlandet i en uke så da blir det null bloggings da og. Men dere, det er jo sommer. Og apropos; hva gjør dere egentlig inne og leser bloggen min? Kom dere ut i finværet. Det er en ordre.

xoxo Synne, hjemme igjen:)

1 kommentar: