torsdag 1. juli 2010

Synne Hårfagre

I dag...klippet jeg håret mitt. Ikke har jeg vært hos en frisør, og ikke har en frisør vært her. Jeg har hatt veldig tuggete (eller, flokete som det heter her) hår, også bare orker jeg ikke å gre og gre og gre og grine og grine og grine (jeg er helt ekstremt hårsår, hvilket passer veldig bra når håret mitt er kjempeproblematisk og krusete). Så da klippet mamma tugga av. Så nå har jeg måne, men det er greit. I alle fall bedre enn å ha tugger å tenke på hele tiden. En byrde flakset bort fra skuldrene mine,og det var hææærrlig! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå da. Det blir vel kort hår på meg, tenker jeg. Kan jo ikke gå rundt med kjempelangt hår nederst på hodet, også kort på toppen. Vi får se.

Eller så har jeg lagt vaffler. Helt selv. Jeg er flink. Brukte selvfølgelig Toro, hehe.

Nå er det bare 7 uker igjen av sommerferien, vet dere. Da er det på tide å finne på noe i godværet og ikke føle at man kaster bort tiden sin. Det gjør jeg nå - KJEEEDER MEG. Men jeg kan ikke gå noe sted. Ikke sånn som jeg ser ut.

Kanskje dette er tiden for å opprette facebookprofil?
EDIT: Da var det gjort. For en milepel - denne dagen vil huskes! Kom å bli venn med meg, jeg skjønner ingenting. Så har jeg ingen fine profilbilder:( Redd meg.

xoxo Synne, skalla:)

3 kommentarer:

  1. Har du fått facebook?!?!? Jeg finner deg ikke :(

    SvarSlett
  2. Nooooo synne!!!!!!!!!!!!!!!!

    DON'T GIVE IN!!!!!

    -Maren

    SvarSlett