onsdag 10. mars 2010

Sukk...

Uff, nå sitter jeg her å prøver å skrive dumme novella. Måtte droppe speideren for jeg har ikke råd til å miste to timer. Forrige gang var jeg der, men ikke med Tullerundtombollene (barna våre) og da jeg så vidt så Helene (en tullerundtombolle) var hun så lei seg for at jeg hadde vært så mye borte i det siste.

-Hjerteskjærende!

Så da skylder jeg vel meg selv eller dem eller Embla og Alida og Vibeke eller noen at denne novelle blir dritbra. Sååå deprimert. Så deprimert at jeg ikke engang orker å fortelle om engelskpresentasjonen jeg hadde i dag som gikk så bra. Jeg vil bare sove - lenge. Til mandag. Eller søndag.

Aaargh!

xoxo Synne, delvvis tilstedeværende tullerundtombolle:(

1 kommentar:

  1. Men det er jo fint at noen savner deg da:-). Da er du jo snill og hyggelig.

    SvarSlett