søndag 14. mars 2010

LAT!

Jaaa, dette har jo vært en skikkelig daffehelg. Skulle egentlig på speidertur, men så var jeg syk/utslitt på fredag og på lørdag var jeg enda mer sliten etter 15 timer med søvn fra 6 til 9. Uttrolig. Så jeg har bodd i sofaen. Det er derfor jeg ikke har blogga. Spist så mye godis at jeg rett og slett ble for tung for meg selv å bære bort til pcen.

Så var det ball på torsdag og jeg hadde på meg min superbra Filippa K-kjole som jeg har blitt så glad i. Har ingen bilder da, for jeg har ikke giddi å laste over bildene, skal se om jeg finner et fint ventebilde av kjolen til dere for da kan jeg vente enda litt lenger med å laste over bildene. Som koster meg så mye krefter. Dere vet, det er jo noe av det meste krevende innen moderne teknologi som finnes. Skal slutte å være sarkastisk nå, og finne kjolen.

Nei, fant ikke.

Nå driver jeg å smugser på Music and Lyrics her. Søndagsfilmene på Tv3 bare drar snittet mitt så utrolig langt ned for nå skulle jeg jo ha jobba med novella mi. Den handler om kvinnemishandlig. Ustyrelig (?) trist. Mm.

Nå er det feelgood moment på tv her, så jeg må stikke.

xoxo Synne, daff:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar