lørdag 6. mars 2010

Den evige jakt

Nei, ingen ballkjole i dag. Fant en fin en på Veloura Vintage som var lilla og gull med masse pajetter og strass, men den hadde et stort hull i armen (som jeg egentlig tror var fiksbart). Det er litt vanskelig å finne noe når jeg ikke helt vet hva jeg leter etter, men det siste jeg vil ha er vel egentlig den "tradisjonelle" ballkjolen med korsettoverdel, glinsende stoff, litt glitter, vid nederst og flere lag. Den typiske prinsessekjolen vil jeg i hvert fall ikke ha. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg gjør. Får lete mer, men har mistet litt motet på en måte. Hvis jeg ikke fant den i dag, kommer jeg da til å finne den i det hele tatt?

I morgen er det som blogget bursdag hos mitt søskenbarn Ina. Hun blir 3 år. Så det blir bra. Noe mer enn det kan jeg vel egentlig ikke si før i morgen.

Men da blogges vi i morgen da dere!

xoxo Synne, ingen ballkjole:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar