torsdag 4. mars 2010

Helt grønn (i gitarspilling og jakker)

Nå sitter jeg her og øver til musikkpresentasjonen min i morgen. Tenk, for to uker siden var jeg i Amsterdam. Tiden fløy veldig fort. Hadde tenkt å ta Viva la Vida med Coldplay, men den ble rett og slett for lett. Ja, og det kommer fra en son overhodet ikke kan spille gitar. Så jeg tenkte jeg skulle finne en hakket vanskeligere nå. Tror det blir greit med presentasjon jeg. Tross alt så er dt jo bare for Svein og det er jo bare 5 minutter. Men hvis du spør meg sånn ca klokka kvart på to i morgen, så skal jeg nok fortelle deg at jeg kaldsvetter.

Jo! Har dere sett den helt ufattelig kule semska skinnjakka til Ulrikke Lund? Å herregud, den var bare så kul og best av alt - den lignet masse på Acne skinnjakka jeg har ønsket meg i evigheter. Uansett, mamma hadde vært i byen å sett etter den, for den er fra Vero Moda. Greia var at den var fra deres nye kolleksjon Vero Moda Very (et nytt mer sofistikert undermerke) som ingen i Oslo har. Det er bare fjerne byer som Ålesund og Haugesund som har lansert kolleksjonen. Så da ringte vi til Vero Moda og de sa at vi skulle ringe videre til daglig leder Vivian på Amandasenteret i nettopp Haugesund, for de skulle få inn jakka en gang i neste uke. Vivian kunne gledelig meddele at hun kunne sende meg jakka (jihuu!). Den er visst supereksklusiv, ikke mange i Norge har den. For Vivian skulle bare få inn én i hver størrelse. Det dumme er at den koster svimlende 1200 kroner. Nå, er det verdt det? Det er jo dyrt, men da er jeg en av de få som har den og den ligner jo på min drøm fra Acne...

Acnes versjon til venstre og Vero Modas Very til høyre.
Bilde fra polyvore.com / netaporter.com og ulrikkelunds.blogg.no

Ja, dere får fortelle meg hva dere syntes. Nå må jeg spille litt guittar her!

xoxo Synne, skal smoothe først:)

1 kommentar: