tirsdag 9. mars 2010

Captivated - duh!

Nå sitter jeg her med lekser og lekser og lekser, men jeg får ikke til Romeo og Julie -  presentasjonen min (nei, skal ikke spille stykket, men fortelle om det). Prøver å være skikkelig dyp og gjennomtenkt og bruke masse fine, lange, vanskelige ord som captivated og inconceivable, men det hjelper ikke så altfor mye dessverre. Er ferdig med fransken da, så det er bra. Og det er jo faktisk veldig bra at jeg har kommet i gang kvart over seks. Jeg er jo fortsatt dyp og gjennomtenkt i fire timer til før jeg begynner å bli mer zombie. Så det går nok bra!

Nå har jeg gått rundt i Choosa i hele ettermiddag for å finne ut som jeg kan takle dem på ballet, men dere - det spørs. Har vondt i knærne og jeg har for det meste sitti foran pcen og skrevet (og lest en del blogger). Men, de er skikkelig fine til den grønne kjolen (ja, den er grønn) og spesielt hvis jeg har håret sånn på siden og masse sølvarmånd (for du tror vel ikke at jeg ikke har prøvd kjolen en gang til i dag for å sjekke at jeg er like fornøyd som i går?). Hvis minnet av skoene er litt svekket, kan jeg med glede friske det opp igjen:

Ha ha ha høye. Jeg målte dem faktisk i dag, for jeg trodde ikke virkelig at de var 11 cm, vel...

Men dere, nå skal jeg skjerpe meg. Ikke mere kjolesnakk før torsdag.

Siden jeg gjerne vil drøye bloggtiden jeg har bevilget meg selv og rette opp igjen grinebiteryttrykket fra forige liste-innlegg, lager jeg denne.

10 ting som gjør meg glad:

1: Snille mennesker, er jo en people-person vet dere!
2: Klær, klær og klær. Ja, jeg er overfladiskheten selv, men jeg smiler hver gang jeg har kjøpt meg noe.
3: Vitser. Hallo!? Long time, no sea? Hysterisk!
4: Når jeg er fornøyd med meg selv. Har gjort det bra på en prøve, eller bare vært usedvanlig snill.
5: Smil, for det smitter.
6: Endorfiner, eller endrofiner, men det er bare i teorien.
7: Dyr, er jo en animal-person vet dere!
8: Varmt vær.
9: Nylakkerte tær.
10: Og...: Venner og familie!

Nei, nå må jeg romeoogjuliee, adjø!

xoxo Synne, glad:) 

1 kommentar: