onsdag 3. mars 2010

O Romeo Romeo, wherefore are thy Romeo? Blæææ

Pheuuu. Kom akkurat hjem fra speideren, har vært der siden seks og har ikke minder lekser enn jag hadde da jeg dro. Tenkte jeg skulle være flink pike å legge meg til 11 i dag, men det kan jeg nok se lenge etter. Gud, jeg trenger en ferie!

I dag var det også superviktig superhemmelig superdupert elevrådsmøte. Jeg kunne ønske jeg kunne skrike ut den gode nyheten, men jeg har tushetsplikt og det ville ikke egentlig interessere dere. Det er bare en gode jeg får. Det var mitt beste forsøk på å få dere nygjerrige og missunelige.

Lette etter et bilde å sprite opp dette innlegget med og denne gangen ble det suksess (oi, det rimte!). Fant uansett dette bilde da jeg søkte på det godt uttenkte ordet 'bilde' på vår alles Google.

Jah.

Nei, nå må jeg lekse. Adjøss mine venner!

xoxo Synne, lest masse Romeo og Juliet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar