mandag 8. mars 2010

Jeg har kjole - jihuuu!

Endelig! Pheu, for en lettelse jeg har fått meg kjole. Og den er driiitfin! Den er lang også fra Filippa K, noe mer enn det kan jeg ikke si. Kjøpte den på Steen og Strøm etter å ha most meg gjennom utallige vintagehøl på lørdag. Den er litt rød løper-ish. Tror den blir veldig kul med Jimmy Choosa (som jeg trenger å få brukt (med brukt mener jeg vist fram)), men hvis det blir katastrofe her jeg noen litt lavere med brokademønster som er veldig søte. Har ikke klart tilbehøret ennå, men jeg finner vel noe. Tror det blir bra jeg.

Så som dere sikkert da har skjønt så ble det ikke den lilla, men det er greit. For den var ikke så galla-ish, men mer modest-ish. Så da kan jeg beskrive den helt for dere, for da skal dere jo ikke se den uansett. Ok, den var lilla med paljetter og med gullkanter på enden av ermene, i halsen og bak. Den går nesten helt opp i halsen, men har et stor hull bak omringet av en ny gullkant. Den er langermet og veldig veldig tung. Fra Veloura Vintage.

Ellers så er det helt ufattelig mye å gjøre denne uka som passer bra med at det er inspirasjonssamlig på tirsdag, speideren på onsdag og ball på torsdag. Ikke bare har jeg en novelle å lever på torsdag (som jeg ikke har begynt på), men det er engelskpresentasjon på onsdag som jeg heler ikke har kommet i gang med og det begynner å bli veldig på tide å bli ferdig med SULT! Åååhhh, er så lei. Sånn, det var deilig å få ut.

Gleder meg til å vise frem kjolen!

xoxo Synne, klar for ball:)

1 kommentar: