mandag 22. februar 2010

River Island rock my world!

Hei. Da var nok en dag over her i Amsterdam. I alle fall for vaar del. Vi er hjemme (je, jeg kaller hotellet for hjemme) tidligere i dag fordi vi var ute saa sykt tidlig. Skulle nemlig prove aa vaere forst i koen hos Anne Frank, det greide vi nesten. Kom da i alle fall inn da det ikke var altfor fullt. Det var rart aa vaere der. Merkelig folelse. Ikke helt den jeg hadde i konsentrasjonsleirene i Tyskland og Polen, men noe rundt der. Etter det besokte vi et marked som er kjent for aa selge ekte merkekaer veldig billig. Saa saerioest er det at det bare er oppe mandag morgener. Vi kom over baade Missoni, Stella McCartney DVF og Junk Food, men jeg endte allikevel opp med en raakul veske med vintage tegneseriemonster (som i pattern og ikke monster). Ha ha - den kjopte vi av en mann som selv var engelsk med en norsk kone, men som bodde i Amsterdam. Da vi folte dagen naermet seg slutten, var klokka likevel ikke mer enn 12 saa vi slo i hjel noen timer paa en cafe hvor det bodde en pen, svart katt *aawww*.

Uansett, overskriften: Aa herregud! Jeg har funnet verdens fineste butikk. Har vaert inne der hver dag mens vi har vaert der, og i dag slo vi inn stotet og la igjen to timer av vaart liv og en sum penger som ikke burde bli nevnt. Men: saa vaerd det! Jeg tror River Island nesten slaar Forever 21, ja - du leste riktig. Fy fasan (?) kunne ha kjopt hele butikken jeg. Den var bare saa meg!

Naa maa jeg hvile mine slitne skuldre.

Istebrus er best!

xoxo Synne, blakk:)

1 kommentar: