søndag 14. februar 2010

Dette ønsker jeg meg til jul!

Innlegg nr. 150 dere. Sykt - sykt - sykt! Det har gått så fort. Husker jeg skulle finne navn til den. Jeg tenkte på herona, oisky-boisky, men endte altså opp med xoxo Synne. Har aldri hatt noe forhold til xoxo, men nå har det blitt en del av meg. Koselig det.

Hadde besøk av Yini (eller YiNi? ha ha ha:)) og Andrea. Vi "jobbet" med RLE prosjektet om menneskesyn og etikk. Men det ble mest potetgull og tetris (eller tettriss? ha ha ha:)).

Har funnet en helt fantastisk smykkebutikk. Den er fryktelig dyr, men levbar. Hvis jeg skal kjøpe noe derifra så er det jo en livstidsinvestering. Det gjelder bare å kjøpe noe tidløs. Noe av det jeg liker: Og forresten, butikken heter Butler and Wilson, og du kan finne den her.

En brosje som jeg bare syntes er helt nyyydelig. Pris: 500,-


Kjempefint fiskearmbånd. Pris: 1000,-


Det aller fineste i hele butikken, men med en veldig veldig høy pris. Pris: 3500,-


Noe jeg kanske kunne tenke meg å kjøpe i og med at prisen ikke var så alle verst. Pris: 280,-


Helt fantastisk! Pris: 5000,-


Utrolig fint. Døbart. Litt annerleder fra de andre smykkene. Pris: 1000,-

De øverste smykkene er dekket av Swarovski krystaller. Helt utrolig fint. Spørs vel om det ikke blir en liten brosje på meg. Statement smykket fra forrige innlegg er forresten hentet derifra. Nei, nå må jeg jobba på.

Veska mi har ennå ikke kommet! Hvis noen lurte... Eller forresten det er jo søndag i dag, så de er vel forståelig...

Også forresten: Alle mødre, kjærester og fastelavener der ute: Ha en fortsatt fortreffelig dag!

xoxo Synne, smykkegla':)

2 kommentarer:

  1. Skjønner at jeg må begynne å spare til julegava di, ja... ;)

    SvarSlett
  2. Den røde brosja først var finest.

    SvarSlett