tirsdag 27. oktober 2009

Ønskelisteforlengelseinnlegg

Jeg har tenkt at etter over 70 innlegg med både det ene og det andre er det på tide å definere navnet på denne bloggen. Ja, xoxo Gossip Girl og greier og greier. Her har du det:

Hugs and kisses: O=hug and X=kiss

If you look at each letter like it was representing two people from a bird's eye view, the "O" represents the arms of those persons hugging each other while the "X" is evocative of two people kissing each other.
 
Kilde: http://www.urbandictionary.com/
 
Takk for alle de fire kommentarene på forrige innlegg. Det var gøy-gøy å lese! Nå sitter jeg her med honningmelon (mmm) og appelsinsjokolade og popcorn fordi det er tirsdag.
 
I dag kom jeg på to tong til jeg må føye til på ønskelista:
 
- Hvor mange nordmenn heter Vidkun? (Morsom bok i serien med unyttig fakta. Jeg samle og kan allerede skryte av å eie "Hvor mye veide Elvis da han døde?", "Hvor mange testikler hadde Hitler" og "Hvor mange brystvorter har Bush?". Perfekte do-bøker!).
-Nemi-bok nr.5
 
Jeg hører Unge Mødre i bakgrunnen, og ei av mammaene snakker om hvrdan hun hadde "Palestina blondt hår" før. Det er nok en grunn til at det heter unge mødre:)
 
I dag tidlig skjedde det noe rart. Jeg hadde lagt meg i sega mi, men våknet opp på sofaen. Hmmm. Også så jeg enda mer Weeds.
 
Og jo, Elin kommer i en pakkeløsnng dere!
 
xoxo Synne, hugs and kisses:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar