torsdag 22. oktober 2009

Levende dokke og Polen bilder

Men heisann da har jeg oppdaget en ny blogg! For sånn fire dager siden eller noeoppdaget jeg http://www.livingdoll.blogg.no/. Det er en stykk kul jente. Hun hadde lagt ut en Mulberry veske for salg for 3000. Og husk at dette kommet fra en som har seks par av samme brille og som gjerne skulle ha hatt mer merkeklær, men

DEN VAR DET JEG SOM SKULLE HA KJØPT!

Hadde jeg bare lest bloggen forrige måned. Herregud, hun hadde jo kjøpt den for 10 000 kroner. Det er helt vilt billig. 70%! Nei, uff. Sånn ser den ut:


Noe à la denne, bare mørk brun, skinnende og litt strammere i kantene.

Nei, tenk deg en sånn over armen. Herlig!

Nå er det dags for noen Polen bilder føler jeg. Ja? Flott!:


Min koffert før avreise.



Jeg og to kuer:) Neidaaa. Berlin.



Hmmm?



Nei, kjøpte dem ikke.

 
Verdens hyggeligste spiseri på to kvadrat!



Pass på!



Der var jeg vakker dere.



Skal det være litt salt til den salaten?



Vi viser våre innkjøp for dagen.



Mye mat krever mye bord:)

Dett var dett. Må skrive filmanmeldelse. Det var noe jeg hadde tenkt å skrive, men så glemte jeg det. Ja, ja.

xoxo Synne, ingen bilder på samvittigheten:)

2 kommentarer:

  1. Syynne!!! Jeg klarer omtrent ikke finne ut noe om jugoslavia, i need your help !

    SvarSlett
  2. Jeg vet det og jeg var ironisk da jeg skrev svaret :p

    SvarSlett