fredag 30. oktober 2009

Hårfint

Nå har jeg nettopp lett gjennom alle bildene på pcen for å finne et nytt å ha på siden. Det fant jeg ikke, så da blir det ikke noe bilde i det hele tatt. Muligens. Den dagen et fint bilde av meg mirakuløst dukker opp, så skal jeg sette det på siden av blogge, ok?

I helgen blir det Bymanøver og lekser, også er det Halloween og da vil jeg gjerne bli invitert et sted, kremt.

Som jeg skrev har jeg sett gjennom bilder på pcen, og da fant jeg mye morsomt. Ho ho:) Dette er en kjapp gjennomgang av mine flotte frisyrer (nå skal de også sies at noen aldri ble tatt bilde av. For eksempel den flotte rødfargen jeg hadde i en dag).


Se så oransjt håret mitt en gang var. Jeg ser jo ut som, noe oransjt:

 
En mørk kastanjebrun variant.

 

Fra den tiden jeg var glad i å ta tak i håret mitt og dra det i alle klodens retningen.

 

En slags rød-brun variant.

 

Og til slutt så har vi meg til venstre der. På en dårlig dag.

Nei, men blondes have more fun vettu.

xoxo Synne, vi dropper der lilla håret:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar