lørdag 26. september 2009

Polen - here I come!

Da er det kvelden før kvelden dere! Om 14 timer er jeg på Skøyenåsen Skole (på en søndag, oææ) og skal til Polen. Jeg har forberedt meg skikkelig bra. Har 150 sangen på iPoden, kanskje ikke så mye, men det er 9,6 timer og det er jo nesten hele bussturen! Appropos det, den aller fineste sangen i verden for øyeblikket har jeg også. Spent nå?

http://www.youtube.com/watch?v=G3361fk8nc4

Den er sååå innmariii bra, så det blir kun denne hele turen. Vet egentlig ikke hva jeg trenger de andre 149 til...

Men. Klokka er sju og jeg er liksom neste halvveis i pakkinga og har hverken begynt på noe bokanmeldelse eller RLE prosjekt. Ye, ye. Det årner seg vel for snille jenter (:-D). Ja, tilbake til det jeg egntlig skulle snakke, ja eller skrive, om da. Har forberedt meg med muffins til turen og godis og masse annet lavkaloriete og sunt. Skal legge ut masse bilder. Vi blogges om sju, kanskje åtte dager!

xoxo Synne,skal ha en fin tur:)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar