torsdag 10. september 2009

Dagens

Da var denne dagen over også. Det er rart at selv om man har så utrolig mye lekser og så mye kjedelig å gjøre, så går tiden ganske fort. I dag var det aktivitetsdag på Abildsøbanen. Mitt lag (alle over Elin N på klasselista) vant alt vi var med i, det er vel ganske bra. Det ble dessverre ikke noe lærer mot elev kamp, men det betydde bare at vi kunne gå hjem tideligere. I morgen er det polio (gruer meg). Og der har jeg et tips. Siden sprøyta skal taes på overarmen, lønner det seg å ha på en t-skjorte, for har man på seg genser blir man nødt til å ta av hele når sprøyta skal settes. Husker det skjedde med meg på barneskolen en gang. Det var flaut. Også er det å løpe rundt vannet på tid. Skal nok sikkert gå fint det, jeg greie i hvet fall å gjennomføre:)
Dette er meg nå:

Status: Trøtt.
Lyd: Hører TvNorge i bakgrunnen og tastaturtrykkene.
Antrekk: Stor hettegenser og tights.
Temperatur: Er varm!
Hva er galt: Tørre lepper (og har vondt under høyre tommelfingernegl).
Hva er bra: Har funnet ut at vi ikke skal levere artikkel før på torsdag neste uke.
Har fått: Et teppe fra Rema og bobleplast.
Er snill fordi: Jeg har solcellepaneldrevet lampe på rommet.

Får vel gå tilbake til det store fjeset i stua mi...
xoxo Synne, kommer ikke på noe:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar