lørdag 5. september 2009

Kort, kort, kort!

Ja, da var det helg da. Ikke noe spesielt som skjer, men har planer om å sove mye. Må ta igjen litt søvn. Vi tok klassebilde i går, og klassen min er visst litt kul allikevel. Det ble tema, morgentema. Alle skulle stille i badekåpe og tøffler og pysjbukse, og mange gjennomførte. Men, personbildet mitt ble skikkelig ille. Vi fikk ikke lov til å se på det og bestemme om vi ville ta et nytt vi måtte bare gå. Jeg fikk et lite glimt av det da, men det ble ikke et spesielt bra bilde. Ja, ja. Jeg er ikke den eneste som tenker sånn:) Neste innlegg blir innlegg nr. 50. Da blir det fest! Kan man arrangere en fest på en blogg? Og, ja. Jeg skal snart gå over til blogg.no. Neste helg kanskje, men så er jeg blitt så vandt til blogspot.com så da tar ting litt tid.
God helg da, alle sammen!

xoxo Synne, lover et lengre innlegg neste gang:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar