tirsdag 15. september 2009

Mye lekser mye moro (ikke med leksene daaa)- duh!

Etterhvert som det begynner å demre for meg hvor sinnsyyykt mye jeg har å gjøre (jeg antar dere også har det) så begynner jeg å miste motet. Oi, oi oi. Bare i morgen må jeg levere inn engelsk på Ulsrud greie,skrive hele artikkelen, gjøre engelsk - og fransklekse og begynne på KrF fremføringen hvis ikke er jeg i deep shit. Det handler egentlig ikke om at hele fritiden min går til lekser. Det handler mer om hvor mye det jeg gjør denne uka teller for for eksempel hvilken videregående jeg kommer inn på. Det er sykt! Det var ikke meningen å få deg til å tenke på hvor ille du ligger ann (jo egentlig).
Så da lurer du vel på hvorfor jeg sitter her å blogger når jeg heller burde ha sørgt for en trygg fremtid. Det gjør jeg også. Her er noen av mine bilder som hvertfall får meg i bedre humør:

Pelle gjør meg alltid glad!
En super jente,en super gutt (du får vri på hodet da).
Klestabber er alltid moro!
Pene klær er anda morsommere (også pene venner da)!
Og til slutt: Når jeg er føler meg viktig og stor:)
Lykke til videre med leksene!
xoxo Synne, trist men så glad:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar