søndag 6. september 2009

Innlegg nr.50!

Jihuuu! Gratulerer til meg, som nå skriver mitt femtiende innlegg. Hadde vel egentlig ikke trodd jeg skulle holde på så lenge, men så blir man litt avhengig da. I dag har jeg bare vært hjemme med Agnes-Pagnes som er veldig søt om dagen. Hun kan hilse god dag, vise deg hvor stor hun er, vinke, krabbe mega-super fort og drikke av sugerør.
Jeg har vært å skjekka klassebildet, men det syntes neste ikke for det er så lite. Gleder meg til det kommer i posten, også gleder jeg meg til å se skolekatalogen (er det det det heter?). Så lurte jeg litt på om jeg skulle legge ut personbiildet mitt også tenkte jeg "ja", fordi alle kommer til å se det allikevel. Og nå har jeg glemt passordet og brukernavnet, så da ble det ikke noe bilde after all:(
Nå ble jeg sur. Har prøvd å laste opp bilder, men ÅHH JEG HATER BLOGSPOT! Og dette som skulle være en hyggelig bloggfest.
Har dere forreste sett at jeg har laget en sånn søke"greie" på siden av bloggen her? Var ikke det praktisk kanskje. Så, hvis dere en spent på om dere er nevnt i et innlegg så er det bare å søke på navnet sitt der, også kommer all innleggene med navnet ditt opp. Lurt? I know:)
Nå skal jeg ut å trille Pagnes, for hun skal sove, men hun ser ikke spesielt trøtt ut herifra. Vent, tar det tilbake. Hun gjespa akkurat.
Ye, ye. Får satse på en knakende bra innlegg på nr.100 da i stede for.
xoxo Synne, der smallt det!:) 

1 kommentar: