onsdag 16. september 2009

Hva begynner med L og slutter på ekser?

Gjett hva! I dag har jeg (*TAM TA TA TAAA*): Gjort masse lekser. Gjett hva jeg skal gjøre i morgen! (*TAM TA TA TAAA*): Gjøre enda mere lekser!

Skriver artikkel nå, den blir helt grei. Det er enda godt vi kan forandre på den senere. Føler jeg ikke skriver for noen om dagen. Er det egentlig noen der ute som leser det jeg skriver? Hallo?
I dag har Andrea bursdag. Gratulerer med dagen!

Er det ikke veldig koselig at dette var det beste bildet jeg hadde av henne?
Ja, ja. Tilbake til dyretesting.
xoxo Synne, snart utbrent:(

3 kommentarer:

  1. Jeg leser ! Alltid !.

    SvarSlett
  2. Leser hver dag, men orker ikke å kommentere, sorry ass... Digga forresten bildet fra etikette og vertinnekurset! :D

    SvarSlett
  3. Jeg leser hver dag, men gidder ikke å kommentere, sorry ass...
    Digga forresten bildet fra etikette og vertinnekurset!! :D

    SvarSlett