onsdag 18. mai 2011

Sunn fornuft

Jaaa, nå har det skjedd mye siden sist gitt. Gitt. Jeg aner ikke hva det betyr. Gitt. Men jeg ser jo at jeg ikke er den eneste bloggeren som bruker det. Jeg er sikkert ikke den eneste som ikke vet hva det betyr heller. Men, vi kan jo la det ligge litt, for det var jo ikke det jeg skulle blogge om i det hele tatt. Jeg skulle si to ting. 1: Jeg ble trukket ut til skriftlig engelsk eksamen, og 2: Det har vært 17.mai, men det regner jeg med de fleste er oppdatert på.

1: Joda-jada, det går vel greit det. For det er sånn ca 100 000 ganger bedre enn matteeksamen, men det er jo også ca 1000 ganger verre enn ikke å bli trukket ut i det hele tatt. Altså, jeg skulle gjerne ha sluppet, men når jeg først ble trukket ut, så var det fint at det ble engelsk.

2: Jeg hadde en flott nasjonaldag, men jeg spiste bare én pølse og ikke en eneste is. Jeg vet ikke hva som er galt med meg, men det er vel i grunn litt for ille. Ja, nå merker jeg at jeg angrer litt. Ikke is hele 17.mai. Skam. Virkelig skam.

Sunn fornuft er summen av alle fordommene man har tillagt seg når man fyller atten. 

- Albert Einstein.

Nå syntes jeg dere alle burde slippe alt dere har i hendene, eventuelt på fanget hvis du nyter bloggen min på laptop i si sofaen eller en stol, og tenke litt på dette, for det var jammen meg godt sagt.

Forresten; på Deli De Luca selger én cola for 27,- og to for 30,-.

xoxo Synne, pollensesongen er snart over:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar