tirsdag 24. mai 2011

Marry the Night

Jeg har én ting å si dere, én ting sier jeg!

Lady Gaga - Marry the Night

Dette er det neste store. Denne sangen kommer til å runge ut av høytalere over hele landet, ja over hele verden i grunn, om ikke lenge. Dette er den ultimate sang, og jeg fatter ikke hvorfor hun ikke slapp denne sangen som en singel før albumreleasen for den er GENIAL. Den er klok og fengende og dansbar og har refreng og vers og bridge på en tradisjonell, men samtidig utradisjonell måte. Den er gagask og typisk, men samtidig så utypisk. Så gjør meg en tjeneste, nei; gjør dere selv en tjeneste og spill den på full guffe på iPoden, mp3-spilleren, grammofonen eller hva nå det skulle være av musikkavspillere du har for hånden. Den er udødelig.

(Også en ting til, og denne går dirkete til hvem nå det var som lagde reklame for Findus, for nei, jeg vil virkelig ikke spise snakkende wokmais, herregud - idiotisk!)

xoxo Synne, gonna marry the night:)

1 kommentar: