søndag 22. mai 2011

Eksamen

Eksamen om 13 timer. Gruer seg. Gruer seg mye. Men jeg må prøve å ikke hause meg opp for da blir det mye verre enn det egentlig er. Hele dagen har i grunn godt til forberedelser, med noen (les: mange) pauser. Har forresten også passet verdens skjønneste hund i helga, lille Göran har vært min lykkepille.

I morgen slippes også Born this way - albumet til Lady Gaga og jeg gleder meg masse. Har allerede hørt masse på Born this Way, Judas, The Edge of Glory og Hair (shit, internett henger seg opp når jeg hører på Lady Gaga på YouTube, hun er bare sååå mektig altså). Born this Way er jo selvfølgelig bra, hallo det er jo sjølveste Gaga, men ikke min favoritt. Judas er herlig, The Edge of Glory er utrolig fantastisk. Hair syntes jeg først var utrolig teit; free as my hair, men nå elsker jeg den. De to sistnevte syntes jeg er helt latterlig 90-talls. Og når hun velger å bruke et slags blåseinstrument (som jeg grunnet min uvitenhet innen musikk ikke kan fastslå hva er) så blir det bare så vilt 90-talls, det er helt utrolig. Men det er kanskje på 90-tallet Lady Gaga skulle ha gjort karriere. Hun er jo liksom litt sånn plastisk og det er jo litt 90-talls? Uansett, Lady Gaga. er bare helt utrolig, hun er en ustoppelig hitmaskin som spyr ut elskbare sanger på en perlesnor. Jeg elsker Lady Gaga fordi hun har evnen til å fornye seg og produsere musikk helt ulikt alt annet vi har hørt fra henne før, men samtidig så er hun tro til sjangeren sin og stilen sin. Hun bare utvikler den. Ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si.

Nei, nok musikksnikksnakk. Nå er jeg faktisk nødt til å lese.

xoxo Synne, klar for morgendagen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar