søndag 30. januar 2011

Do not feed after midnight

For en hyggelig helg, dere. I dag var årets første slalomtur, så det skal nok bli gøygøy å bevege seg i morgen. Og på lørdag, da så jeg "Gremlins". Hvis ikke det er den søteste filmen noensinne, så vet ikke jeg altså. Ønsker meg en sånn. En liten Gizmo. Og, jeg oppdaget noe moro. Stua i "Gremlins" er den samme stua som brukes i "That 70's show", og sentrumet av byen de bor i (i "Gremlins"), det er samme som brukes i "Tilbake til fremtiden". Hvordan jeg vet dette, spør du? Vel, 1: Jeg har vært på Warner Brothers-settene i LA (dette er sagt på en ikke-skrytete måte, hvis dere lurte) og 2: Jeg er filmnerd.



































Ok, litt dårlige bilder, men dere ser det ikke sant? Herregud, det er så sykt det samme settet. Og når det kommer til byen. Hvis dere har sett "Tilbake til fremtiden", så vet dere at det er en scene hvor vår helt Marty (?) sitter på en cafe med sin egen far, denne cafeen ser vi også i "Gremlins". Så desså. Nå må jeg lese litt om Arbeiderpartet. Haha, gøy.

xoxo Synne, støl:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar