torsdag 13. januar 2011

Tjener avvist

For en dag! For en dag, for en dag, for en dag. Torsdager er ille dager å stå opp på, i tillegg var det både naturfagspresentasjon og matteprøve (som forøverig gikk utrolig dårlig) på menyen. Men nå er det over, og takk og lov for det.

Visste dere at jeg har fått litt dårlig bloggselvtillit. Vel, nå gjør dere det. Jeg føler jeg skriver så kjedelig og bildeløst og hverdagslig. Nuvel, jeg har jo tross alt over 4000 sidevisninger, som jeg er ganske stolt av, så jeg kan kanskje ikke si så mye på det?

Vet dere noe annet? Såklart dere vet noe annet, dere vet sikker masse, men visste dere at akkurat nå, i skrivende stund, leter jeg etter tastaurklistremerker på nette? Har så lyst til å funke (uuh, fancy) opp skolepcen min litt. Disse har jeg funnet, men de er ikke helt det jeg leter etter:

TJENER AVVIST sto det der. Javel, greit nok. Ikke noe klistremerker i dag da.

Jeg jobber med en presentasjon om Maria Amelie - saken nå. Ganske interessant om jeg så får si det selv. Burde hun ha fått bli, eller blir det forskjellsbehandling? Hvis hun hadde fått bli, hadde dette vært et bevis på et liberalt eller ukonsekvent utenriksdirektorat? Er det egentlig et argument at hun er godt integrert? Hem hem, alle disse spørsmålene. Jeg hørte til og med på P1 og så på Dagsrevyen i stad for å få med meg en debatt om saken. Hvis ikke det er dedikert skoleelv, så vet jeg ikke hva det er.

Adjø, mine venner. Nå må jeg franske.

xoxo Synne, vondt i ryggen:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar