søndag 9. januar 2011

Momse grifler

For en helg. Lat, lat, lat.

Har dere sett de nye dingsene på siden her? Nå kan dere dele bloggen på Fæjs og Twitter. Regner med at det blir en suksess. Og ja, jeg har jo vært i London:


Føler meg: Støl i nakken, men det har ingenting med noe å gjøre.

Nå skal jeg: Ta på negllakk, haha.

Beste med turen: Fyrverkeriene og den fantastiske paraden. Jøsses.

Verste med turen: At den var så kort...:)

Beste med å være hjemme: Ekte middag.

Lei av: Den vonde sofaen.

Beste souvernir: En liten grønn sak, det er enten en tekopp eller et askebeger eller en tallerken. Jeg vet ikke.

Kuleste severdighet å se: Les fyrverkerier, ooog Winter Wonderland.

Har savna: Senga mi, som alltid.

Nye uttrykk: Næih, kan jo engelsk jeg da så.

Beste kjøp: Åh, de nye petroleumsblå wedgesa mine av semska skinn og litt sånn pelsaktig uekte pels.

Ny smak: Minestronesuppe, pære - og eplejuice, hvit grønn te-sjokolade skinke og kylling - sammen og Rubicon mangobrus - nam!

Har lært: At på fine restauranter får man en sitronklut til å vaske hendene sine på. Da lukter du godt og du får myke hender. Tror jeg skal begynne med dette hjemme.

Har glemt: At skole er hardt. Og at ferie er fint.

Har fått: Masse nye fine ting.

Har mistet: Ingenting. Ing - en - ting.

Jeg har nesten 55 bloggbesøkende i uka. Og det, er jeg stolt over.

xoxo Synne, skal momse grifler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar