torsdag 6. januar 2011

Tørt og kjølig

I dag utvida jeg tv-spekteret mitt. Jeg har sett en fryktelig trist kortfilm som het Tørt og kjølig, og jeg har sett på VM i dart. Atter en innholdsrik dag, med andre ord.

Nå føler jeg tiden er inne for å stille det überfjortisette spørsmålet: Hva skjer med verden? Hva skjer med alle barndomsidolene til kidza? I løpet av de siste to dagene har jeg lest at Miley Cyrus innhalerer salvia, VOE slutter å blogge og Zac og Vanessa slår opp. Hvem skal alle 12-åringene se opp til nå? Akk, kom tilbake til oss Spice Girls, Celine Dion og Alanis Morissette liksom.

Nei dere, jeg får vel lese litt om kjennetegnene til novelle for sånn ca. HUNDRETUSENMILLIONTE gangen. Har heldags i morgen. Det er min 11. heldagsprøve i norsk. ELLEVTE.

Og ja; i morgen skal jeg våkne til et Wake Up light som spiller fuglekvitter. Det blir spennende, det er nesten så jeg gleder meg til å stå opp skammelig tidlig!

xoxo Synne, vondt i skulderen:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar