søndag 17. oktober 2010

Lady GaGa og fårikål

I dag er dagen dere. I dag skal jeg og Elin se Lady Gaga i spektrum. Jeg gleder meg som et barn! Gårsdagens konsert fikk 6er i Aftenposten, 5er i Dagbladet og 3er i VG. Men drit i VG da, de er bare Norges største avis. Det var nok en dum annmelder tenker jeg. En som ikke skjønner seg på popmusikk. Jada, det var nok det. Ellers så sto det at selv om det var hyppige kostyme - og sceneskift, så var det ikke noe døtid mellom oppstredene. Hvordan det er mulig, vet jeg ikke, men det var visst slik det var. Hun synger dessuten live, og det syntes jeg er det aller viktigste. Hvis ikke kunne man jo bare ha sittet hjemme, spilt The Fame på full guffe mens man stirret på en lampeskjerm. For hun har visst på seg en lampeskjerm. Hva annet kunne man forvente?

Dessuten tar hun seg tid til å snakke med publikum, og roste til og med anntrekkene til de på første rad! Hun hadde også oppfordret ungdommen til å tørre å være seg selv og hun ga publikum følelsen av at hun virkelig elsket Oslo.

Jeg regner med at jeg kan bekrefte alt dette i kveld. For nei, selv om det kanskje høres sånn ut så har jeg ikke vært på konserten ennå. Jeg bare gleder meg.

I dag skal vi har fårikål til middag. Jeg tenkte å bruke restene som kjole i kveld, så kan jeg bli den norske Lady Gaga.

xoxo Synne, må øve til engelsken nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar