onsdag 13. oktober 2010

Knut-Guttorm og Jørgen-Finn

Åh, jeg blir så gal av alle disse hvis-100000-joiner-skal-knut-guttorm-og-jørgen-finn-stupe-kråke-rundt-sognsvann-gruppene. Først var det turbangruppene, ppPppP (ellerno') og "I hate it when...", så kom de fordømte høstklemmene, etterfulgt av The Yes-No game, jeeze, og nå; dette. Jeg må innrømme at jeg digga den aller første sånne gruppa: Rebekka Sanna tar 1 push-up per person som joiner, men nå er det ikke gøy lenger. Ikke. Gøy. Slutt. Nå. Det er så mange Facebook-trender som starter. Og de er alle like geniale i begynnelsen (bortsett ifra høstklemmene. Jeg hadde faktisk blitt lei meg om jeg hadde fått en, for hvis noen må bruke Facebook for å vise meg, og ikke minst andre, hvor glaaade de var i meg, da hadde jeg blitt deprimert). Jeg mener, I hate it when I walk outside, realise I'm a Fish, and die - hysterisk! Men det er ikke gøy når jeg få invitasjoner til å like eller bli medlem av: Jostein Frasegubbehei spiller paintball i underbuksa hvis 4000 jenter joiner. Det er gøy én gang. Og én gang til. Og én gang til. Og det er det.

Akk, all denne frustrasjonen jeg har for altmuligrart er både en velsignelse og en forbannelse. Det er jo min irritasjon over hverdagslige ting, i alle fall jeg mener, blir de beste blogginnleggene, men det er ikke greit å være så oppmerksom. Jeg er bare for smart for mitt eget og andres beste. For smart.

I morgen er det bilrebusplanlegginsmøte. Vi skal spise krydderkake som kosta 50 kroner som du blir bitt hvis du rører før torsdag klokka 7. På søndag er det GaGa ohlalaa, romance hahahaa, og det blir VILT. VILT sier jeg.

xoxo Synne, burde "melde meg ut" av fæjs:)    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar