onsdag 29. desember 2010

Masse

Hei.

Tumårrov drar jeg til London og blir der til søndag. Det skal bli fantastisk. Jeg gleder meg massemassemasse til å feire nyttår ved London Eye med masse folk og fyrverkeri. Det blir selvfølgelig også romjulsshopping (æææ!!!! (se, fire utropstegn, det får du ikke ofte fra meg, da ett strengt tatt sier mer enn nok)) og massemassemasse god mat på Pret-a-manger, den beste caféen ever. Punktum.

Jul ja. Den kom og den gikk. Jeg fikk masse fint og enda mer, blandt det fine var; spill, grevling, Nemi-bok, skobokser, penger, sjokolade og andre høyst nyttige saker og ting.

Må bare beklage at jeg troner øverst på dårlig-blogger-pallen, skylder det på ferien. Og krig og fred og politikk og sånn.

Håper dere hadde en fin jul og at dere spiste masse godt mat og bla og bla og bla. Jeg skal svi av stipendet mitt på TopShop. Adjø.

xoxo Synne, pakket ennå much?:)

1 kommentar: