tirsdag 7. desember 2010

Kjeeendiser, kjendiser

Nå kan jeg omsider være varm, endelig ny vinterjakke! *Lykke*. Nå slipper jeg den evinnelige strikkejakka hver bidige dag fordi den hei-jeg-tiltrekker-meg-lo-og-annet-fanteri-jakka mi ikke er varm nok. Det skal nok bli en fin vinter allikevel, en fin vinter. Jeg er positiv, selv om jeg nesten strøyk på mattetentamen.

Etter at jeg begynte på Foss så har jeg sett så mange kjendiser rundt omkring. Det begynner å bli en ganske imponerende liste, riktignok snakker vi i hovedsak e-kjendiser, men jeg mener, noen av dem er nok a-kjendiser. Det ville i alle fall jeg kategorisert dem som. Ok, her er den superimponerende (opp-ned kursiv) lista:

Charter-Hilde (reality"kjendis"): Jah, jeg mener hallo, det blir ikke så mye bedre enn det, faktisk.
Tomine Harket (rockedatter): Jeg er 90,52% sikker på at det var henne. Kanskje 90,53 til og med.
Sofsen (blogger): Ok, det begynner å bli en stund siden, men det var i høst. Og det er bare sju dager siden det fortsatt offisielt var høst. Hun var på trikken
Linn Skåber (skuespillerinne / komiker): Yepp, i skinnjakke og leppestift faktisk. Så henne da jeg satt på trikken. Hun var på trilletur med...
Christian Skolmen (skuespiller / komiker): Hadde vel droppa tredje hjulet på vogna Kåre Kålrabi denne gangen.
Asmund Grinaker (skal-vi-danser): Ok, måtte google "Maria Mittet dansepartner" for å huske navnet hans, men han satt på trikken. Nesten ovenfor meg.
Hillevi Forsman (journalist i topp): Hun ventet på trikken like ved siden av meg. Hun så kald ut.
Kjersti Andreassen (stylist): Herregud, jeg så henne...på trikken!

Så barn, dagens moral:
Glem byens hotteste barer, hoteller eller kjøpesenteret. Skal du på kjendisspotting...sett deg på trikken.

Og at jeg har overraskende god hukommelse.

xoxo Synne, må nynorske:)

2 kommentarer: