søndag 5. desember 2010

Tre uker til jul!

Akk,  for en lykkelig helg. 18-årsdag for meg og Agnes på lørdag med masse god nammemat og pepperkakelaging med melis i grønn, gul, rød, blå, lyseblå, lyserosa, oransje og lilla i dag. Men ikke hvit, ærlig talt. Så lagde vi marsipankuler så nå er jeg kvalm og mett.

Så det var den siste feiring på lørdag, jeg fikk masse fint, inkludert en ny digg dunsovepose, lakenpose i silke, smykker, penger og en Nemi-almanakk (er det det det heter?). Jeg ga Agnes en eggstol, og den var en suksess.

Hvert år får jeg en kalender i bursdagsgave av mammas venninne. Den er alltid kul og kreativ og spennende. I år, tror jeg jeg aner et tema:

1.desember: Sjøgrønn negllakk
2.desember: Lilla negllakk
3.desember: Brun negllakk
4.desember: Rosa negllakk
5.desember: Grønn negllakk

Er det bare meg, eller..?

Nå skal jeg hive meg over 6. sesong av verdens beste Weeds, jeg gleder meg som et barn. Adjø, mine kjære!

xoxo Synne, kvalm:)

1 kommentar:

  1. Hei..
    Skikkelig weird spørsmål.. Men du fikk den Nemi almanakken sant? Kunne jeg fått ISBN-nummeret? Jeg har leita ooooooveralt etter den, men finner den ingen plass!! Så sa dama at jeg kanskje kunne få tak i den om jeg hadde ISBN nummeret..

    tinamejo@yahoo.no

    SvarSlett