onsdag 15. desember 2010

Dyrelotto

Nthåh, ikke hat meg da, selvom jeg ikke har blogga på over en uke. Hatinga kan jeg fikse sjæl. Det er bare det at jeg har så lite å gjøre at det blir fryktelig mye, og når jeg da i tillegg skal ikke skolelige ting på toppen av alt dette, så har jeg det så fryktelig ikkeikketravelt. Dere skjønner, ikke sant? Flott, det er fint med litt forståelse.

Akkurat nå leser jeg hele fire bøker faktisk. Men egentlig bare tre, eller i grunn kanskje bare to. Det var jo den fantastiske "Generasjon Facebook", som jeg ikke engang har bladd i på evigheter, men jeg leser den jo for det...på en måte. Så leser jeg "The Look Book", men den er sakpreget, så det blir litt noe annet. Uansett, jeg leser også "Lord of the Flies" av William Golding. Den...er skremmende. Skremmende skummel og skremmende sann. Og rå. Og real. Og rar. Jeg gleder meg til å lese videre, tror den kommer til å forandre meg. Som person, lizom. Nå blir det sikker kun snakk om liv og død og essensen av livet framover dere. Og sist, men langt over hodet helt til himmelen ikke minst; "Doppler". Akk, for en fortreffelig roman dere. Dyrelotto med en elg? En far som tar bilde av toaletter? Düsseldorf som digger creepy krigsscener. Tror denne boka kommer inn på en god topp 5. Jeg likte jo "Volvo Lastvagnar", som er oppfølgeren. Jeg er nemlig så banebrytene jeg, skjønner dere. Leser toeren først. Himmel og hav.

Nå må jeg dusje og gjøre matteleksa på 18 minutter, for jeg skal legge med til halv 12. Min indre flinkis krever det av meg, og da kan jeg jo ikke akkurat si nei.

xoxo Synne, trøtt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar