mandag 22. november 2010

Morn, morn

Dårlig blogger sier du? Nei, for jeg har hatt så mye annet viktig å gjøre (sææærlig). Om èn uke så er jeg 16. Jeg gleder meg. Og i morgen kommer Lanvin til H&M, og jeg sender mamma på jakt etter den gule kjolen, den svarte kjolen, de røde øredobbene, det røde kjedet, den svarte leppestiften og de svarte solbrillene. Jeg krysser fingrene for at hun i alle fall kommer hjem med én av tingene (her føler jeg at det hadde passet med en :), men på en annen side så føler jeg også at det er litt rart å putte det inn i en så skikkelig tekst som denne). Siden sist har jeg stupt i karakterer og derfor fortrengt det og spist salt pinnekjøtt. Og kjøpt meg sko, så her bruker jeg penger som aldri før. Smart det. 

Nå skal jeg faktisk legge meg. Jeg har ille dag i morgen med ille fag så jeg skal være uthvilt sånn at jeg kan sløve mens jeg kludder border i matteboka mi i morgen.

Så skal jeg til London på nyttårsaften. Da blir det shopping på River Island (my home away from home), Big Ben klokka 12, rene laken, svart Lanvin-leppestift, Lime-Cola, fyrverkeri, TopShop, digg hotellrom, bankkort som går varmt, hæler som brekker i brosteinen og motelitteratur.

Shit ass, håper det blir litt penger i bursdagsgave. Kan virke som om det trengs.

xoxo Synne, sove nå:)

Den har hengt seg ja, midstilt sier du, fint det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar