torsdag 25. november 2010

Hei og hå

Engelsktentamen i dag, norsktentamen i morgen. Slitsomt og avslappende på samme tid. I morgen skal jeg ha min 23. tentamen tror jeg. Tenk at jeg har hatt så mange heldagsprøver, det er jo bare sykt. Det er nesten en måned med bare heldagser det. Og det er uten eksamen.

I dag er det også rødnesedagen og jeg og Agnete delte et episk øyeblikk på banen mens Mira var ukul og hørte på musikke (neidajodaneida). Det var som om det hele skjedde i slow motion. Agnete mister sin røde nese på gulvet, og siden vi snakker bigtime slowmotion traff den t-banegulvet med et stort

BOM!
selv om den er laget av skumgummi. Så rullet den sakte mot den åpne døra og jeg og Agnete bryter ut i et synonymt

GISP! 

idèt vi er overbevist om at den kommer til  rulle ned i t-banegrunnen. Men så, på et eller annet mirakuløst vis, snur den (kan ha noe å gjøre med at den ble stoppet av kanten på banen, ikke vet jeg) og ruller tilbake. 

Ok, jeg ser nå at man kanskje måtte være der for at det skulle ha den samme dramatiske virkningen, men det var virkelig helt...surrealistisk. 

Vet dere hva? I går gikk jeg hele veien fra Brynseng og hjem. Shit, jeg er sporty as. Det er fire t-banestopp det. Det vil ingen ende ta, denne sportyheten altså. Vel faktisk, det har tatt en ende. Jeg har så vidt ikke beveget meg siden.

Nei dere, nå må jeg forberede meg litt til i morgen. Kan jo ikke komme helt blank heller. Eller kanskje jeg skal det? I dag hadde jeg med meg tre ussle statistikker om rasisme i Strobritannia og jeg fikk brukt for alle tre. Aldri før, og jeg sier aldri før har jeg faktisk hatt bruk for noe jeg hadde lest meg opp på før en tentamen.

Velvel, adjø.

xoxo Synne, har skadet seg under neglen:(

1 kommentar:

  1. bhahha, jeg lo høyt da jeg leste dette!! det blir alltid dramatikk med røde neser vet du. men jeg har hørt noen rykter om at rødnese-dagen var forrige uke, hehh
    hvorfor er du skada under neglen?:(

    SvarSlett