søndag 7. november 2010

Hold hviledagen hellig

Denne helga har vært sykehelg. Æsj-bæsj som man sier når man er så moden som jeg er. Har gjort ca. ingenting, bortsett fra å se en elendig film som bare gjorde meg enda tristere, The Astronaut's Wife. Den handlet om Jillian og Spencer som var gift. Spencer var astronaut og en dag skulle han ut på en romreise. Det er skjer en ulykke mens han er i verdensrommet og han mister kontakten med jorda i to minutter. Når han kommer ned igjen, er han ikke lenger seg selv. Spennende plott, elle hva? Så er det bare den rævva' slutten hvor all spenningen som har bygget seg gjennom hele filmen forsvinner. Æsj-bæsj.

Har dere sett Lanvin-kolleksjonen? Selvfølgelig har dere det: Her er mine favoritter:
My top 5 Lanvin favs

Fint...


Så hele helgen har jeg egentlig ikke gjort noenting, bortsett ifra klokka halv 11 i dag. Da var jeg i kapellet slik jeg er hver søndag. 


Neidaaa. Det var speider-duty. Og koselig, men jeg rømte fra kirkekaffen. Det får nå være måte på.
Nå må jeg lekse. Shappaloo, shappalej.


xoxo Synne, sliten:)

2 kommentarer:

  1. Flashy Lanvin-kavaj.

    SvarSlett
  2. GOD BEDRING, SYNNE!!

    Forresten så digger jeg bildet du har til høyre der. Det bildet av deg selv vettu :) haha, veldig artiiiiiiig :)

    ja, også er dette fra meg da.. Hvem tror du det er fra?

    DET ER FRA MIRA! hurra! heh.

    SvarSlett