lørdag 2. januar 2010

Monster

Hallo der ute! Ja, nå vet jeg det har vært lenge siden. Har jo ikke blogga siden i fjor! Men, så føler jeg også det er mer respons å hente når det ikke er ferie. Siden sist har jeg vært syk og det har bare rådet nød og lidelse hos meg. Jeg hadde monsterhøy feber og spiste ikke skikkelig på to døgn, men nå er jeg mye bedre da (sett bort i fra at jeg datt og da vi trillet Agnes, så nå gjør halebeinet mitt monstervondt).

Kameraet mitt gitt selvfølgelig tomt for strøm på nyttårsaften så jeg har jo selvfølgelig ikke tenkt å lade det på en stund.


Dette er jeg og Agnes i dag. Hun i grønt og jeg i gult og grått.

Så da er det store spørsmålet hva jeg skal telle ned til nå. Jula er over, nyttår er over og bursdagen min er over - for lengst. Forslag?

Nå er drar Agnes ut internettledningen her, så da får jeg vel la hun ta over litt her skal vi se...

za< xf xcv zhzfzikjl >Hg < g        v  

Jada, men da gleder jeg meg til klærne mine fra Forever21 kommer, så blogges vi snart!

xoxo Synne, omsider:)

1 kommentar:

  1. "Da får jeg la HUN ta over"..!!? Hrmpf.
    "Hun i grønt og jeg i gult og grått! - jæ**** bra. :D
    En dårlig avslutning på året betyr bare at det blir myyye bedre det neste, så; godt, nytt år! :)

    SvarSlett