torsdag 7. januar 2010

Fornøyd

Hei, hei hallo! Nå ble det usedvanlig sen blogging, men det skyldes at jeg hadde mye å ta igjen på tv-fronten også nattåpent på Triaden. Dette resulterte i en topp fra Gina Tricot og en bukse fra Cubus. Ja - fornøyd med det. Ble akkurat ferdig med historieleksa.

I dag hadde jeg norskpresentasjon. Det gikk greit, men du vet, jeg snakka for fort og sto for stille og bla og bla og bla. Er fornøyd jeg da. Nok en gang.

Forever21 klærne mine kom ikke i dag heller...:(

Nå skal jeg se om jeg finner et bilde av buksa. Nei det gjorde jeg ikke. Nå skal jeg lete etter toppen. Nei, fant ikke det heller. Ja, ja. Dere får vente noen timer.

Nå hører jeg Anne-Kat snakke i bakgrunn og jeg greier egentlig ikke å konsentrere meg. Får finne et bilde da.

Nei vettu hva. Ha det!

xoxo Synne, trøtt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar