tirsdag 12. januar 2010

De har kommet. I en fin eske.

Uansett hvor mye som har skjedd i dag så har det bare skjedd én viktig ting.

KLÆRNE MINE FRA FOREVER21 HAR KOMMET!

Ja, du leste riktig! Ikke noe mer venting eller klaging eller noe for nå er jeg det stole eier av masse masse fin-fint! Jeg er så lykkelig. Var helt nervevrak da jeg åpnet pakka jeg. Skalv og greier. Det var litt dumt da, for det fantastiske hanske-skjørtet var dimensjoner for lite. Herregud fikk det opp til knærne liksom. SKUFFA! Men, med en dårlig nyhet følger alltid en god en også (nei egentlig ikke). Kjolen min. Den supermegadupre fine var supermegaduper passe. Jeg ser så utrooolig bra ut i den, unnskyld meg. Er i lykkerus:)


PASSET IKKE! :( (og i tilegg var det ti ganger finere enn på bildet...)

Jeg gleder meg masse til i morgen for da skal jeg ha på alt det nye på én gang, nei det skal jeg ikke, men noe i alle fall!


Inni her kom herlighetene...

Og la meg for endte gang legge ut bilde av den perfekte kjole som passet på en prikk (?).



Ja, nyyydelig!

Så da var det overstått. Hva nå? Ingenting som skal komme i posten til meg. Har til og med fått MinID, så da er det jo overholdet ingenting igjen å glede seg til:(

xoxo Synne, har ny garderobe:)

1 kommentar:

  1. Nytt listeforslag: 10 ting du gleder deg til.

    SvarSlett