mandag 4. januar 2010

Første skoledag for 20ende gang

(Dette er den 20ende gangen jeg begynner på skolen etter sommeren eller jula. Herregud hvor jeg er gammel, no offence:))

Jaaa, så satt jeg her med norskprosjektet da... Jeg har valgt oppgave to om Henrik Ibsen, eller HI som jeg gjerne forkorter han med i notatene mine. Jadda, det er ganske vanskelig. Jeg prøver å være dyp, men det går ikke så bra. Ja, ja så lenge jeg har på med intelligentbrillene mine under fremføringen går det vel greit:)

Jeg gleder meg til Forever 21 klærne min kommer. Alt jeg vet er at de har forlatt USA, og er dermed enter på et fly over Atlantern' eller i Europa - akkurat nå! De kommer nok i løpet av uka.

Vet du, lefse med sylte og majones er faktisk ikke så verst:)

Det er vel ikke tilfeldigvis noen der ute som sitter på noe saftig info on Ibsens ulike typer dramaer? Anyone?

Uannsett, dette hyggelige bildet dukket opp på pcen. Klassen 7a, muligens 6a, på Galdhøpiggen. Finner du meg?


Et gammelt bilde fra leirskolen, av alle ting, som jeg fant.

Ok, men da er den saken grei. Må jobba på!

xoxo Synne, nostalgisk:)

1 kommentar: