torsdag 28. januar 2010

Jeg forlot dere aldri!

Ja, nå har det vært så lenge siden at jeg nesten ikke husker min egen bloggadresse. Jeg vet ikke helt hvorfor det bare stoppet opp jeg, men jeg var aldri borte for godt. Bloggen perkulerer (mmm?) alltid i lillehjernen, og hvis noen sier noe morsomt eller gjør noe bemerkningsverdig så husker jeg på det så det kan brukes her. Det har blitt en besettelse, men jeg tror at jeg syntes at det er greit.

Hva er det egentlig jeg pleier å skrive her? Kommer ikke på noe jeg. Har hatt litt angst for å begynne igjen da, for jeg vil jo at comeback-innlegget skulle være stunning. Men for hver dag som går, så måtte dette innlegget bli bedre og bedre så da fant jeg ut at hvis jeg ikke skrev alt som hadde perkulert (mmm?) inni meg så ble jeg nødt til å skrive en avhandlig for å være fornøyd. Var dette forståelig? Ja, nå skal jeg slutte å unnskylde meg. Jeg tregner jo ikke det, er jo min blogg!

Siden sist så har vi fått nye plasser og det er jo alltid et høydepunkt. Har til og med vært så snill at jeg har laget dette jeg!:


Ja. Sååå snill!

Følte bloggen trengte litt paint:)

I helgen er det begravelse og tur. Gleder meg vilt til turen det blir gøy og slitsomt. Som vanlig. Speidern vøtt!

Har som vanlig gjort for lite lekser og har vondt i ryggen, men det skylder jeg på min gastronomiske, det ble feil, utenomjordisk store sekk. Herreguuud.

Jo, det glemte jeg nesten. Har jo vært på masse videregående siden sist! Berg, Elvebakken, Foss, Bjerke, Katta, Handelsgym og Lambert-bert. Akkurat troner Foss øverst på lista, men det har nok forandret seg i morgen...

Ja, men dere dette var jo hyggelig! Må gjøre det igjen. Vi blogges til neste uke (baby steps (og jeg er borte hele helgen:))).

PS: Så 'Lurt av Karlsen' i stad. Hysterisk!

xoxo Synne, back again!

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake. :) Livet har vært tomt uten deg. :)

    SvarSlett
  2. Endelig en skikkelig start på arbeidsdagen igjen !!

    SvarSlett