søndag 3. januar 2010

Den store bolledagen

I dag følte jeg for å gjøre noe! Så da tenkte jeg på å trene, men det ble for slitsomt.Så da tenkte jeg på å male, men det blefor kjedelig. Så da tenkte jeg på å spikke, men da måtte jeg ut. Så da bakte jeg. Boller. Vaniljeboller. Men melis. Og nå har jeg akkurat sett Huset ved vannet, og det var en veldig fin film. Nå går Notting Hill i bakgrunnen, men den har jeg sett og dermed har jeg automatisk også sett alle andre filmer med Hugh Grant, dessverre.

I morgen er det skole. Greit nok, kan jo ikke bake hver dag heller. Spent på karakterkortet, men det får jeg ikke før om to uker, så det. Da blir det den sedvanlige skolesnikk-snakken på bloggen her. Som jeg vet dere alle er så glad i.

Nå skal jeg se om jeg finner et bilde å legge ut.


Ja, godt sagt.

Fant den på seaofshoes.com eller tavi-thenewgirlintown.blogspot.com, husker ikke. Begge er foresten veldig kule moteblogger.

Nå må jeg gå å finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen. Etter det skal jeg egentlig legge meg mange ganger, men Notting Hill skal sørge for at det også i dag blir en sen kveld:)

xoxo Synne, bollemett:)

1 kommentar: