tirsdag 2. juni 2009

Sommer og sjøskole!

Hei:)
Ja nå har det vært lenge, og jeg skal bloggen, men først må jeg linke tilen hjemmeside:

www.akinator.com

Det er der rareste. Man tenke på n person, hvem som helst. En fiktiv person, en i familien din eller en kjendis (det synes jeg er morsomst, prøv å tenk på en ganske ukjent en). Du blir stilt spørsmål om personen, og akinatoren greier å gjette hvem det er! Det er helt utolig, du svarer riktignok på noen spørsmål, men den gjetter det så fort! Du må sjekke den ut!

Det er skikkelig kort til sommeren nå, det gikk nettopp opp for meg. Denne uka, neste også den etter der så er det SOMMER! Jeg gleder meg, er skikkelig lei av skolen nå i grunn. Også er det masse morsomt som skjer i mellomtiden. Kanotur, sjøskole (moro?) og fridager på grunn av en mann som lavde for 2000 år siden. Kjempedigg:)

Har ikke linka til den siste FanThomasen, men nå er det vel på tide at dere finner den selv. Hadde også satt pris på litt flere kommentarer, det er bare positivt (fra de fleste). Dessuten har jeg funnet en annen kul nettside; lookbook.nu. Der var det masse inspirasjon å hente. Skikkelig morsomt å se.

I morgen er det altså sjøskolen. Jeg trodde sjøskolen var noe aka Sjømannskirken fra Norge i USA. Altså at det var en skole for barn fra et annet land, der tok jeg kraftig feil. Vi skal seile og lære om sjøvettregler. Jeg leste også noe om konpper og stikk (speiderknuter, tror jeg) noe jeg ikke kan selv om jeg skulle det.

Det var vel en solid blogging?
xoxo Synne, sommerklar:)

1 kommentar: