fredag 12. juni 2009

2,5,3,1,16,14,1

Nå skal jeg blogge de siste to minuttene av 12.juni (den klokka på bloggen er helt kokk så ikke stol på den).

Ja, hva har skjedd? Husker ikke engang (skrives det i et ord?) sist jeg blogga, så det er jo et fint tegn. Fikk karakter på lua mi og logoen, men jeg tror den er feil så jeg må snakke med Silje. Om bare én uke så har jeg fått karakterene, sommerferien har nettop startet og jeg pakker til USA. Dessuten kommer betemor på besøk, men deter mye å gjøre til den gang. Her er noe av det som jeg må få overstått før fredag:

-2 bursdager
-5 skoledager
-3 halve dager med psykisk helse
-1 søknad må leveres
-16 skolebøker skal leveres inn
-14 halvårskarakterer skal mottas
-1 mattetentamen skal rettes

Og endå finnes det sikker mer.
Skal blogge litt i morgen og (eller, det kan jo være i morgen som egentlig i dag, men det kan også være i morgen som akkurat om et døgn, det kommer jo helt ann på om man ser på dette som blogging for 12. eller 13. juni).

Skal se FanThomas nå og (jeg vet, omg har ikke sett den ennå!).
Lykke til i NM (selv om dere ikke får lest dette), skal følge med på nettsidene.

PS: For de av dere som har vansker med å legge inn kommentarer, nevner ikke navn, så er et bare å trykke på der det ståt x kommentarer også leggen man inn en kommentar. Skroll nedover på siden. Man kan legge inn som anonym, men man kan også linke til sin egen blogg eller hjemmeside.

xoxo Synne, snart sommer:)

1 kommentar:

  1. ikke vanskelig å legge inn en kommentar da. Tyttebær gratuleres med 76. plass.

    SvarSlett