mandag 8. juni 2009

Kanoootur.

Ja, da er det kanotur i morgen. Jeg gleder meg, la meg få presentere menyen:
- Frokost: Husker ikke.
- Lunsj: Egen brødmat.
- Middag: Innbakt pizza.
- Dessert: Bløtkake (SÅ FLAUT I TIMEN!)
Nammm. Skal pakke i dag. Lina sa vi bare kunne ha 30L sekker. Det skjer nok ikke, tror nok ikke hun mente det helt heller. Skal prøve å pakke lite, det er jo positivt å greie å pakke lite, men med det nødvendige. Ikke som sånn Elin Nørve, som skal ha med 3 hettegensere (eller no') og 2 supertrøyer. Det er ærlig litt i overkant (sorry), men jeg skjønner at noen trenger mye for å overleve. Vi skal være borte i 26 timer, hvor ille kan det bli?

Nå var det noe jeg skulle blogge om, men så har jeg glemt det. Det er jo dumt,fordi det var noe veldig smart.

Alle andre har så lite lekser (ingen faktisk), men JEG må skrive en søknad til å ta engelsk 1 året på VGS OG skrive en tekst fordi jeg vipper i norsk skriftlig. Hvofor må jeg skrive når det er hennes skyld at jeg vipper? Ok, kanskje litt slemt det der. Ye, ye:)

xoxo Synne, snakker i telefonen og blogger:)

1 kommentar:

  1. Hvorfor var det flaut i timen med bløtkake??

    SvarSlett