mandag 28. november 2011

Renommé

I går fikk jeg en mail av Coverbrands hvor de spurte om jeg ville inngå en avtale med dem hvor jeg reklamerte for deres produkter og i gjengjeld skulle jeg få 10 000 kroner og femtenhundre mascaraer. Men jeg sa nei, for der går faktisk min moralske bloggrense.

Neida.

Men jeg hadde nok sikkert sagt nei uansett. Jeg er tross alt en seriøs bloggkvinne.

Hodejegerne i overigår. Den var skammelig bra. Jo Nesbø må jammen meg tjene sinnsykt mye penger på bøkene sine for at det skal lønne seg for han å ikke være tyv.

Det er herlig å ha bursdag. Min favorittaktivitet i hele verden er å få ting. Gjerne med bånd. Da blir det litt kongelig. Vet dere hva jeg har fått? Fiiine solbriller. Og en muffinskalender. Og i morgen kommer den virkelige dagen. Da er jeg 17 år. Det skal bli deilig å ikke være 16 lenger. 16 er liksom litt...i fjor.

Nå skal jeg lese til fransktentamen. Gruer meg litt til i morgen, men det går nok bra. Ting pleier å gå bra på bursdager *bank, bank, bank*.

xoxo Synne, fysen:)

1 kommentar:

  1. så morsomt at jeg fant veien inn hit!
    synne er flink til å skrive.
    hilsen anonym

    SvarSlett