fredag 2. desember 2011

10 000

Hvor mange ganger kan egentlig sånne spørrefolk med en eller annen undersøkelse om mitt nærmiljø eller hvilke vaskeprodukter jeg bruker når jeg vasker kjøkkenet ringe? For jeg har et nummer som har ringt meg sju ganger den siste uka, og jeg har ignorert dem hver gang. Er ikke det litt drøyt? Å ringe så ofte altså? Hvor opptatt er de av min mening egentlig? Jeg er da vel ikke så spesiell? Og ja, jeg vet at det ikke er Lotto eller V75 som ringer. For det første fordi jeg er under 18 og for det andre så har jeg sjekket. Ja. Jeg har sjekket. Jeg har ikke vunnet masse penger i et lotteri jeg ikke har deltatt i. Og ennå godt er det. Penger er fint det, men hva gjør man hvis man vinner 10 000 og ikke har spillt? Leverer man dem...tilbake? For det kan jo hende de var ment til noen andre. Eller kanskje de ikke var det. Kanskje det bare var en hyggelig julegave. Det var nok ikke det. Vet dere hva jeg ønsker meg i julegave? Nei, ikke jeg heller.

Jeg er syk i dag, og dette var et innlegg jeg har forhåndsskrevet. Dermed gikk jeg glipp av mattetentamen (ikke fordi dette er forhåndsskrevet, men fordi jeg er syk). Litt halvkjipt, for jeg har jo nemlig blitt god i matte jeg nå i det siste. Hvis dere ikke har fått med dere det.

xoxo Synne, koker:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar