tirsdag 22. november 2011

Sko

Har ny favorittblogg. Hun er helt utrolig altså, The Man Repeller. Hun skriver utrolig morsomt også har hun en helt fantastisk stilsans og teft for å sette sammen antrekk. Hun der skulle man ha kjent. Det tror jeg hadde vært bra. Se gjerne denne videoen, hun er bare råbra.

Apropos klær og sånt. Har dere sett Jenny Skavlans Bok Bok - kolleksjon? Den er råfin, spesielt dette skjørtet, men jeg greier ikke bestemme meg for om jeg skal ha det svarte eller hvite. Har også gått til innkjøp av skoene nedenfor, og har oppdaget at de er på en måte HELT LIKE et par Jeffrey Campbells jeg har sett på før. Så jeg er fornøyd fordi de er dritfine, men de er jo kopier da. De er jo det.

Jenny Skavlan for Bik Bok

Jeffrey Campbell

Dere ser likheten, ikke sant? De nederste er bare litt drøyere. Begge har til og med den lille sølvknappen neders under lissene.

Noen som forresten tok Jokke referansen min fra i går? Regner med at noen gjorde det i og med at det var 18 stykker innom her i går. Hvem er dere? Gærninger.

xoxo Synne, en uke til bursdagen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar