torsdag 24. november 2011

Slapphet

Hvordan jeg burde ha brukt lesedagen min: Stått opp tidlig, spist en næringsrik frokost, lest gjennom læreboka mi, lest meg litt opp på multikulturalisme på nettet og tatt noen grammatikktester. Så burde jeg ha spist en sunn og god middag og pakket sekken min til i morgen.

Hvordan jeg faktisk har brukt lesedagen min: Forsov meg. Hadde vekkerklokka på 9, men sto ikke opp før kvart på 11. Ok, det var en løgn. Jeg sto ikke opp før halv 12. Så slo jeg på pcen og satt i 100 år på Facebook, før jeg omsider spiste ett eller annet dritt til frokost. Så var klokka plutselig 3, og jeg la meg på sofaen for å lese.

Men...jeg leste ikke.

Det jeg derimot gjorde var å se en film som het "The New Daughter", som var utrolig dårlig. Så leste jeg en halv side i boka mi, før jeg så "New York, I love you". Som jeg attpåtil har sett før. To ganger før. Så gikk jeg tilbake til pcen, og nå sitter jeg her og klokka er snart 6.

Vet dere hva jeg ønsker meg til bursdagen min? Viljestyrketabletter. Tror man får kjøpt dem der man også får teleporteringsplattformer og babelfisker.

xoxo Synne, slapp:)

1 kommentar:

  1. Hihi, det høres utrolig kjent ut! Jeg opplever det samme nå, for jeg er under uendelig ekstremt tidspress, men sitter her likevel og leser. Og siden jeg likevel sitter her og leser OG kommenterer, så vil jeg bare legge til at jeg en gang tok en svært omfattende test laget av en eller annen universitetsperson, der det kom frem at jeg er så god på procrastination (utsetting) at når jeg setter meg ned for å gjøre noe, så er det under 25% sannsynlighet for at jeg får gjort det jeg egentlig skulle.

    Lykke til med heldags!

    Hilsen Kille

    SvarSlett